روژان روژان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

گل زندگی

دو ماهگی روژان و واکسن

1391/2/13 14:47
نویسنده : شیرین
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااامniniweblog.com

دختر گلم 2 ماهه شد هوراااااااااااااااااااااniniweblog.com

آخیییییش 1 ماه دیگه هم به سلامتی گذشت

  عزیز دلم امروز شما دوماهه میشیماچ و من خیلی خوشحالم که شما بزرگ و بزرگتر میشی عزیز دلم با بابابایی امروز رفتیم دکتر هم برای واکسن های دوماهگیت و هم چک اب ماهیانه شما :

 وزن :4300 ............قد:57 سانت .............دور سر :37.5 سانت

 مامانی جونم وزنت دکتر گفت خوبه نسبت به ماه قبل 800 گرم اضافه کردی قدت دکترت گفت هزار ماشالله بلنده و این قد برای سه ماهگی هست گفت عالیه دور سرت هم خوبه

 و اما واکسن :گریه

از شب قبلا من استرس واکسنت را گرفته بودم و سر درد شدید به طوری که اصلا نمیتونستم چشمم را باز کنم از سر درد حالت تهوع به من دست داده بود سبزخلاصه تا صبح سر کردم صبح هم با بابایی رفتیم مرکز بهداشت برای واکسن هات به بابایی گفته بودم من اگه سوزن را ببینم که توی پای بچم فرو میکنن گریم میگیره برای همین شما ببرش برای واکسن خلاصه خانم مامایی که امپول را میزد اجازه نداد که بابایی داخل بمونهناراحت برای همین مجبور شدم من بمونم امپول را که زد من گریم گرفت گریهشما هم که اتاق را گذاشته بودی روی سرت پاهات را بستم و اومدیم خونه بابایی هم که دید شما دختر خوبی بودیخجالت یه کادو خوشگل برات خرید لبخند

 اینم عکست بعد از امپول زدن

 

                                                niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

                                         niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل زندگی می باشد