روژان روژان ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

گل زندگی

بدون عنوان

1393/10/3 16:37
نویسنده : شیرین
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

درسته این  روزا دیر به دیر میام برات مینویسم اخه دیگه بزرگ شدی و چیزای زیادی برا نوشتن ندارم

بیشتر روزا سرگرم بازی و شیطونی میگذره و حرف زدنت که الان کامل کامل حرف میزنی

عاشق ماشین و موتورو تفنگی روزایی که میام مهد دنبالت همش میگی مامان امروز دختر خوبی بودم

جایزه چی میگیری برام بعد من میگم بستنی بیسکوییت کیک میگی نه اینا که جایزه نیس میگم خب جایزه چیه

میگی فک کن جایزه چیه بعد هی تکرار میکنی فک کن فک کن بعد خودت میگی ماشین برام بخر یا شوکاکالوله ای

(کرم کاکائو های تیوپی) که تو عاشقشونی و از نظرت بهترین جایزس

وقتی باهم میریم حموم خیلی شیطونی میکنی و خیلی عصبانیم میکنی یعنی همش میخوای دوش دست خودت باشه یا شامپو دست خودت باشه و نمیزاری کاراتو بکنم ولی انقدر توی حموم با نمک و خوشگل میشی و اداهات و اب بازی هات با نمکه کلی بفلت میکنم و بوست میکنم

عاشق عطر زدنی همش عطرای رو میزمو برمیداری و میگی هاسی امروز پیس پیس نزدم

هر وقت لاک جدید میزنم زود میگی برا منم ازینا بزن و سریع میدوویی سر کشو و لاک میاری و گاهی خودت دوست داری بزنی و همه دستاتو لاکی میکنی منم عصبانی وحساس رو لاکام همرو جمع کردم تو یه سبد گذاشتم بالای کتابخونه

توحیاط که میریم همه بچها میدوون میان پیشت و دستت و میگیرن یا بغلت میکنن باهات بازی میکنن تابت میدن توپ بازی میکنن یا دسته جمعی خوراکی میخرن رو چمنا میشنن میخورن توام همش پیش بچهایی و به زور میاریمت بالا
رنگارو بهت یاد دادم و کم و بیش بلدی البته نه کامل هنوز

عاشق رقصیدنی

عاشق دست بند و ساعتو گوشواره و همش میگی گوشمو سوراخ کردم برام ازینا بخر

یا بزرگ شدم ازینا برام بخر.

و

هنوز عاشق خالی کردن کشو ها لباسی اخه کی بیخیالشون میشیقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل زندگی می باشد